مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-06اقتصادي

کاهش 90 درصدی ورود زائران به مشهد در نوروز 99


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع کرونا میزان ورودی زائران به مشهد مقدس حدود 90 درصد در نوروز 99 کاهش داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع کرونا میزان ورودی زائران به مشهد مقدس حدود 90 درصد در نوروز 99 کاهش داشته است.

محمدصادق براتی با اعلام این خبر اظهار کرد: علاوه بر توصیه های مکرر مسئولان وزارت بهداشت که مردم را از سفرهای نوروزی منع می کردند، از روزهای قبل مدیران استانی خراسان رضوی بارها از هموطنان خواسته اند از سفر به مشهد پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: هتل ها و اقامتگاه های نوروزی در استان و به ویژه مشهد تعطیل و از همه مهمتر بارگاه منور رضوی بر روی زائران و مجاوران بسته شد تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: میزان سفر به مشهد بسیار کاهش داشته است که می توان دلیل آن را اعمال سخت گیری ها در مبادی ورودی استان و شهرها از جمله مشهد و همکاری مردم برای اجتناب از سفر جهت قطع زنجیره شیوع کرونا دانست.

وی به آمار سفرها از 25 اسفند تا پایان روز 15 فروردین اشاره کرد و افزود: 2 میلیون و 439 هزار و 23 مسافر از 25 اسفند 98 تا 15 فروردین به مشهد وارد شدند که این رقم در مقایسه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 90 درصدی ورود زائران به مشهد در نوروز 99

کاهش 90 درصدی ورود زائران به مشهد در نوروز 99